Şoför Standartları

Şoför standartlarımız, kanun ve tüzüklerin getirdiği mecburi testlerin ötesine uzanır. Şoförlerimizin sadece dikkatli ve yetenekli olmasıyla yetinmez, onların iletişim becerilerinin de iyi seviyede olmasını şart koşarız. Hizmet sektöründeki sorunların önemli kısmının iletişim kazalarından kaynaklandığı bilinciyle hareket ederiz çünkü…

Kanun ve Yönetmeliklere Uygunluk

Taşımacılık işinde insanların can ve mal güvenliğini sağlayacak tedbirler, yasallar tarafından düzenlenir ve denetlenir. Prestij turizm, yasal yükümlülüklerdeki değişiklikleri hukuk birimi kanalıyla düzenli olarak takip eder.

Toplam Kalite Standartları

Prestij Turizm, Toplam Kalite Yönetimi modeline uygun olarak örgütlenmiştir ve işinin gerektirdiği tüm kalite belgelerine sahiptir.

Araç Standartları

Prestij Turizm, farklı ihtiyaçlara çözüm sunabilecek marka, model ve büyüklükte araçlara sahiptir. Hâlihazırda filomuzda bulunan araçlar şunlardır: Mercedes Travego, Mercedes Tourismo, Mercedes O403, Renault Master, Otokar Doruk, Otokar Sultan, VW Crafter.

Müşteri Memnuniyeti Uygulamaları

Çalışanlarınızın, personel taşımacılığı hizmetlerinden memnun olmalarını önemsediğinizi biliyoruz. Gerçekten memnun olup olmadıklarını öğrenmenin yoluysa belli bir sistematikle müşteri memnuniyeti anketleri hazırlamak ve Prestij olarak bizlerin değerlendirilmesini sağlamaktan geçiyor. Bu konuda isteğinize bağlı olarak sizlerle birlikte anket geliştiriyor, tarafsız, objektif ölçülerle değerlendirilmemize katkı sağlıyoruz.

Eğitim Standartları

Bugün, şirketlerin çalışanlarına verdikleri eğitimlerin önemi, şirketlerin iş sonuçlarındaki başarısıyla kanıtlanmıştır. Hele hizmet sektöründe insan faktörünün öneminden dolayı eğitimin katkısı çok daha büyüktür, fark yaratır. Biz, Prestij Turizm şirketi olarak gerek şirket içi gerekse şirket dışı kaynaklara başvurarak tüm merkez kadromuzu ve sahadaki ekiplerimizi eğitiyoruz.

Denetimler

İç denetim, bir şirketin olmazsa olmazları arasında yer alır. İç denetimi yeterince güçlenmiş bir şirket, kendi eksiklerini tespit eder, sorunlarına etkin çözümler üretir. Denetimler, gerek kanuni yükümlülükleri gerekse Prestij’in yüksek standartlarını kapsar. Denetimler sırasında fark edilen uygunsuzluklar, düzenleyici ve önleyici faaliyetlerde bulunmak üzere rapor edilir.